parçalı bulutlu

18 Haziran 2009 Perşembe

bunu izlediğimi görenler daha büyümedin mi diyor.. hayır büyümedim, büyüyemedim ve sanırım büyüyemeyeceğim..

ben istemez miyim sorumluluk almayı, efendime söyliyim herkesin istediği gibi olmayı, söz dinlemeyi, kuzu kuzu oturmayı, sorun çıkarmamayı, hırçınlaşmamayı, şımarmamayı..

istemem evet.. ben çocuk kalmayı seviyorum galiba..bu bir çok şeyi kaybetmek demek olsa bile..

videoyu çok sevdim paylaşmak istedim.. pixar harika işler çıkartıyor kendilerini yürekten kutluyor, onlara pamuk şeker almak istiyorum.

biri de bana pamuk şeker alsın ya, daldan dala atlıyorum biliyorum ama bizim okulun oraya gelirdi hem de arabasıyla gözümüzün önünde yapardı şekeri. izlerdik o çubuğa dolanışını pamuk pamuk, renk renk olurdu o şekerler, pembeyi sevdiğim zamanlardı..

kendime en pembesinden bir pamuk şeker almak istiyorum, en pembesinden bir tişört giymek, saçlarımı iki yanımdan örmek, o çok sevdiğim leylak bahçesine gitmek, pastaneden en ucuzundan bir dondurma almak, arka sokaklarda kimseye görünmeden yemek, çok gizli bir iş yaptığını zannetmek..dondurma külahının sonunu pis diye atmak:) öyle söylemişti ablalar.. fasulye olmak saklambaç oyununda..sobelenip sobelenip ebe olmamak..ezanda eve gitmek ya da gitmemek..

şu hüznü alın üstümden ya arabeske bağlamadan geyik yapamıyorum..

esen kalın..

Gönderen elçin zaman: 01:21  
7 yorum
diplexer dedi ki...

kuzuuuuum ben sana dondurma da alırım pamuk şeker de:)sen çocuk kal yine ama bak evladım, encekleri leylekler getirmiyor bil:P

20 Haziran 2009 12:04  
sezinetta dedi ki...

çook güzel..hem gülümseten,hem hüzünlendiren..geçmişe götürdüğü kesin..

20 Haziran 2009 22:05  
elçin dedi ki...

alsana canaaaaaaaan:) çocuğuz dediysek o kadar da demedik:)
sezin teşekkür ederim, sen bloguma yorum yazan ve tanımadığım 2. kişisin. inanın çok mutlu oluyorum. hep okuyun e mi:)

20 Haziran 2009 23:13  
Adsız dedi ki...

Çok hoş bir video paylaştığın için teşekkürler :))

3 Temmuz 2009 20:05  
elçin dedi ki...

teşekkür ederim şirvan.. hoş geldin bu arada:)

3 Temmuz 2009 22:25  
bubirmesajoLmaLI dedi ki...

beni de duygulandırdın elçin. en yakın zamanda pamuk şeker keyfi yapmaya gitmek de kaçınılmaz oldu bu çocukluk hatırlama seansıyla :)

17 Temmuz 2009 22:40  
elçin dedi ki...

yapalım yapalım en kısa zamanda..

17 Temmuz 2009 23:32  

Yorum Gönder