kulak misafiri..

22 Haziran 2009 Pazartesi

kız: devam etse de böyle olucak bu, evlensek de böyle olucak dedim. bunun adı sevgi mi yani, sen bana işkence çektiriyosun dedim bu mu sevmek. asıl sevmek böyle bir durumda ayrılabilmektir , sen onu bile yapamıyosun dedim..bana hala..............

diyordu kız arkadaşlarına, acı çekmişti, öfkeliydi. kıza baktım, bana baktı anlatmaya devam etti. dinlemedim gerisini düşündüm sevmek gerçekten böyle bi şey miydi? böyle bir durumda ayrılabilmektir sevmek???
türlü türlüdür sevmek bazen böyle bir durumda ayrılabilmek, bazen herşeye rağmen devam etmek..etmeye çalışmak..
ben sonuncusundanım benim gibilere sülük de deniyo..
ama o kız o konuşmayı yaptıktan sonra barışır bence:) ayrılamaz..
neyse..
bir başka masada bir kadın bir erkek yeni tanışmışlar, sizli mizli konuşuyolar.

erkek: siz bence aslan burcusunuz, burçlar insanların suratlarına yansır(?)
kız: yoo değilim..
erkek: hımm, olaylara hakim olmayı seviyorsunuz, dinlemeyi biliyorsunuz, her şey hakkında yorum yapabiliyorsunuz..
kız: (bilmiş bir tavırla) ee başka, sizce ben nasıl biriyim?
erkek: işte yüzünüzden belli oluyor bunlar, kem küm..
kız: bankada ben de anlıyorum insanların yüzlerinden nasıl biri olduğunu; iyi niyetli mi, kötü niyetli mi, sinirli mi.. belli oluyor yani..( abartılı el kol hareketleri eşliğinde)

dinlemedim daha fazla, kalktım. bir ilişkinin bebekliğindeki ya da ana rahmindeki birbirine caka satma vaziyetleri. etkilemeye çalışmalar. oysa ilk buluşmalar samimi olmalı zira sonrası hayal kırıklığı oluyor. o etki tepkiye dönüşüveriyor..elimde olsa o kıza kaçıp gitmesini söylerdim..

insanlar çözmüş her şeyi azizim.. ahkam kesmeye bayılıyoruz insanoğlu olarak. he ben yapmıyo muyum hem de alasını:)

size de oluyor mu bilmem ama ben bazen durup etraftaki sesleri dinlemeyi seviyorum.. dinlemiyorum canım kulak misafiri oluyorum:)

Gönderen elçin zaman: 23:33  
0 yorum

Yorum Gönder