kendini kandırmak...

6 Haziran 2009 Cumartesi

yazarım dediklerimi unutmuyorum artık ama bu tembellik illetini biri alsın benim üzerimden.. bu arada üzerimden alınması gereken ne kadar çok şey varmış onu fark ettim..

bu kötümserlik, bu kaygılar, baş belası tembellik, kendimi kapattığım bu kafesin tamamı..

ruh ameliyatı yaptıramıyo muyuz? neyse parası verelim, maaşlı bi insanım ben artık...

televizyonda "kocam size emanet" diye bir program başladı, biraz önce onun finalini izledim..

almışlar koca koca "koca"ları değiştirecekler.. yok canım külahıma anlat..

şekil kısmını geçtim zira şeklen değişmek kadar kolay bir şey yoktur ( he he kiloları bundan muaf tutsam olur di mi?) ama yok efendim eşlerini dinliceklermiş de, onlarla ilgileniceklermiş de, paylaşıcaklarmış da, bidi bidi konuşuyolar..biz kadın milleti kendimizi kandırmayı pek severiz..ve erkekler de bunu çok iyi bilir, sonuna kadar da kullanırlar bunu ortaya hayal kırıklıklarından başka bir şey kalmaz.. tecrübeyle sabitledim ben siz zahmet etmeyiniz.. işte televizyonda da bu kandırılış anlarını seyrediyoruz işte, kendimizde bunun gerçekliğine kanarak..


bu böyledir:)

bir de konuyla ilgili olarak bakınız:


kullanılan malzemeler:

mustafa kutlu- bu böyledir (dergah yayınları)

kanal d- kocam size emanet (hafta içi her gün 22:45)

erkekler ne söyler kadınlar ne anlar (http://http//www.sinema.com/film/7119/erkekler-ne-soyler-kadinlar-ne-anlar)

Gönderen elçin zaman: 00:36  
2 yorum
diplexer dedi ki...

yok abi herhangi bir kıza üst üste bu temalı 5 film izlettirsen de hiçbir kız eril bir canavar tarafından zedelenmiş bir ruha "seninle ilgilenmiyor" diyemez. belli aşamalardan geçmesi, biraz bir şeylerin yalama olması, yaşananın üzerinden bir şeyler geçmesi filan lazım. yoksa 46 tane XX kromozomu taşıyoruz, gensel olarak hödüklük yapımıza aykırı

20 Haziran 2009 12:13  
elçin dedi ki...

ya sorun biz de değil ki zaten:) biz kendimizi kandırmayı seviyoruz sadece.

20 Haziran 2009 23:15  

Yorum Gönder