erkekler ve intihar üzerine

14 Haziran 2009 Pazar

  • evlenilecek kız eğlenilecek kız filan diye dünyanın en sığ tasnifini yapan erkekler o eğlenilecek kıza sormuşlar mıdır hiç eğleniyo musun diye? ya da benimle eğlenir misin diye?
  • bu arada burdan semaya erkeklere bakış açımı daha da genişlettiği için teşekkür etmek istiyorum. şöyle ki: biz onları anlayamıyoruz çünkü onlar kadar basit düşünemiyoruz..budur!
  • filmlerde intihar eden herkes, kim olursa olsun herkes o ipi çok muntazam bir şekilde bağlamayı bilir. o düğüm tam da olması gerektiği gibidir. ben niye bilmiyorum diye düşünüyorum. ilkokulda öğrettiler de okula mı gitmemiştim o gün nedir bu işin sırrı?
  • bu arada her daim o ipi asacakları bir yer bulunur. bizim evde mi bir sorun var acaba?
  • yok yok intihar etmicem..
  • bi de burdan isviçreli bilim adamlarına araştırmaları için bir konu vermek istiyorum zira bu konuyu düşündükçe daha da merak etmeye başladım. filmlerde en çok hangi intihar şekli kullanılmıştır? kendini asmak, ilaç içmek, bilekleri doğramak, kendini bi yerden atmak??
  • ben kendini asmanın önde çıkacağını düşünüyorum diğerleri sonradan çıktı azizim yoktu öyle şeyler eskiden..

Gönderen elçin zaman: 00:38  
0 yorum

Yorum Gönder