küçük kız ve pazarcı

30 Haziran 2009 Salı

hani küçükken böyle lastik bi ipe bağlı bi top vardı..böyle bileğe geçirilir ,çevrilip hop hop üstünden atlanırdı.. hatırladınız mı?
tamam..
bir cadde..
caddenin kenarındaki evlerin birinin balkonu..
kat 1..
6- 7 yaşlarında bir kız çocuğu..
ses:
-5 lira top 5 lira..
gelen geçen herkese böyle söyleniyo bu söz, topunu satacakmış 5 liraya..
ben geçiyorum tam..
-5 lira abla 5 lira, ayağına bile olur..
sana bile olur bu diyo, pazarlama taktiğini bulmuş daha o yaşta..
bu olay bana, vakti zamanında yine benzer bi şekilde tişört satmaya çalışan kadının beni görünce büyük beden de var diye bağırmasını ve vücut ölçülerimi bütün pazara ilan etmesini hatırlattı..
kızda o kadını gördüm bi an..
çok saolun ya..

Gönderen elçin zaman: 02:10  
0 yorum

Yorum Gönder