sinirli bir anın saçma şiiri..

17 Temmuz 2008 Perşembe

Günlerce uyumak istiyorum
Günlerce uyumamak
Dünyalar kadar sevmek istiyorum
Dünyalara sığmamak
Nefret etmek istiyorum aynı anda
Yerin dibine geçmek
sevgiyle nefret arasındaki mesafe ne kadardır?
Everestin tepesinden dünyaya bakmak istiyorum
Bir de aynı yerden gökyüzüne bakmak
Yıldız toplamak avuç avuç
Yıldızlar ne işe yarar?
Everestin eteklerinden dağa bakmak istiyorum
Everest kaç metredir?

Mısır piramitleri..
Paris sokakları..
Tac mahal..
Kübanın puroları..
Venediğin yükselen suları..
Piza kulesi..
Londranın bulutlu havası..
Tunusun mavi pencereleri..
Mavi pencerelerden bakmak..
Ben nerdeyim?
İstanbulun martıları tepeme sıçıyo..
Bir bilet almalı..
Bir bilet alıp zengin olmalı..
Zengin olup her yere varmalı..
Bir bilet almalı..
Bir bilet alıp zengin olma hayalleri kurmalı..
Zengin olamayıp martıları vurmalı..

Kuşları sevmiyorum..
İnsana küfreder gibi uçuyorlar..
Martıları sevmiyorum..
Tepeme sıçıyorlar..
Kanatlarım olsaydı?
Hangi diyarın hangi dalına konsaydım?
Karar veremeden bir avcı…
Boşver şimdi..

Gönderen elçin zaman: 23:35  
0 yorum

Yorum Gönder