........

18 Temmuz 2008 Cuma

bembeyaz boş bir sayfaya bakıyorum. öyle uzun bekliyorum, öyle uzun bakıyorum ki gözlerimi hiç kırpmadan, inadına, ısrarla, umutla.. gözlerim yaşlarla doluyor aldırmıyorum. sinirleniyorum. ama en çok kendime. nefes alışlarım rahatsız ediyor, kesilsin istiyorum. kalp atışım hızlanıyor durduk yere atmasın dursun istiyorum.
öyle upuzun bekliyorum..
başım ağırlaşıyor, her tarafımın uyuştuğunu hissediyorum, hareket etsem dağılacakmışım gibi geliyor korkuyorum.. biri beynimi dağıtsın, bir şeyle vursun acımasın hiç, bu düşüncelerin içinden çıkamıyorum, biri yardım etsin..yalvarıyorum duyan olmuyor..
derken harfler uçuşuyor beyaz, boş sayfanın üstünde..birleştirip kelimeler bulmak istiyorum hissettiklerimi anlatıcak. kaçıyorlar, tutamıyorum, ellerimden kayıp gidiyorlar, arkalarından koşup yetişemiyorum. anlatamıyorum böylece ne olduğunu, anlayamıyorum, düşünemiyorum, hiç bi şey hissedemiyorum. kalıyorum öylece hissiz, gidemiyorum.
bekliyorum..
öylece..
upuzun..
bekliyorum..

Gönderen elçin zaman: 00:10  
0 yorum

Yorum Gönder