ne alakası yok..

17 Temmuz 2008 Perşembe


-minibüslerde şoför koltukları neden zıplar?
-tamam hadi çayın çöpü var son yudumları bırakırsın ama kolanın biranın kahvenin sonu neden -bırakılır pis mi onun sonu. sonu pis madem başı temiz mi?
-herkeslerde otobüste tartışma, bağırma çağırma potansiyeli var bi ben de yok.
-otobüs demişken ben hiç "hop kaptan orta kapıyı açar mısın?" diye bağırmadım bağıramadım.
-barların özellikle de rock barların en güzel yanı insana rahatça sümkürme, geyirme efendime söyliyim osurma özgürlüğü vermesidir. (tecrübe-i sabit)
-yazarım diye düşündüklerim yazdıklarımdan hep fazla çıkıyo.
-erkekler futbol takımlarını değiştidiklerinde dönek damgası yer benim bildiğim. karısını aldatınca niye elinin kiri oluyo peki. erkekleri rahat bırakın takımları istikrarsız gittiğinde değiştirebilsinler. ellerinin kiri.. (sadakat sadakat sadakat)
-hergelede yürürken podyumda yürüyomuş gibi hissediyorum.elimde değil..
-yolda müzik dinlerken sesi çok açtığımda kendimi hoperlör gibi hissediyorum. sanki üzerimden bangır bangır müzik çıkıyomuş da yanımda yürüyen adam birden durup kafa sallamaya başlıcakmış gibi bi duygu peyda oluyo içimde..deli miyim neyim ya..
-romantik komedilerde, film içinde binbir komik durum neticesinde kavuşamayan çift son sahnede kavuşur öpüşür ya, o arkada romantik bi müziğin çaldığı sahne bittikten sonra ne olur?? evlenirler mi, evlenirlerse 20 sene sonra da mutlu olurlar mı.. yok kardeşim o filmler başladıkları yerde bitiyo kanımca..
-aynı şey masallarda da vardır. ömür boyu mutlu yaşadılar bla bla hadi len. pamuk prenses 20 kilo alıp beyaz atlı prens bira göbeği yaptığında 7 tane cücenin yanına 7 tane de velet eklendiğinde mutlu olmaz onlar.
-hem kardeşim beyaz atlı prens dedikleri sıkıcı bi zattır ömür geçmez onla..beyaz bi atla ordan oraya prenses kurtarmaya giden adamdan koca mı olur?
-filmlerdeki aşklara inanmak, dünyanın uzaylılar tarafından istila edileceğine inanmaya benzer..olabilir deeeeee olmayabilir deeeeee..
-bir gün birinin bana anane/babane diyeceğini düşünmek korkunç. 7 yaşında bi veletin yanıma gelip yeni çııkan teknolojik bi aleti tanıtmasına dayanmaz bu yürek.
-televizyon dizilerinin taktiği doğrudur. annelik duygularını sonuna kadar sömür, izleyen anneleri ağlat, parayı götür..ohh mis..
-insan beynine de format atılabilse güzel olurdu.
-sabahları hele uykusuzsanız bir tutam gogol bordello bünyeye iyi gelir.
-ilişkiler mi zor yoksa ben mi zorlaştırıyorum bi türlü çözemedim.
-şeker kız candydeki anthony ölmicekti arkadaş, o benim hayatımın erkeğiydi.
-zaman ilaçtır, armutları olgunlaştırmaz sadece, çok şey öğretir insana bakma.o laf 7 aylık ahmakların uydurması.
-korsan cdcilere sesleniorum burdan duyun sesimi. cdleri üzerine hangisi ilk cd yazın kardeşim. hadi siz üşeniyosunuz ben niye üşenmeyip her seferinde 2. cdyi buluyorum onu çözemedim.
-insan olan büyük konuşmıcak. sonra başına geliveriyo mazallah. şekil 4me.

Gönderen elçin zaman: 23:57  
0 yorum

Yorum Gönder