dipte..

18 Temmuz 2008 Cuma

şimdi dinlediğim şarkı diyo ki: mutluluk ölüm istemek mi, bazı şeyler hiç değişmez, yolun sonundaki siste oynanan masumca bir oyun değil..,
öznesi olmayan bu son cümlenin öznesine aşk yazın, hayat yazın, mutluluk yazın.,
ben hayat yazıyorum, zaten herşey onun içinde. her yolun sonu hayata, hayatın sonu ölüme çıkıyo, yaşamak dediğin şey zaten bu yollarda yürümekten ibaret.,
bu yollarda kaybettik masumiyeti ve dürüstlüğü.,
çocuklukta bize verilen bir emanetti onlar, çıkardık attık büyüyünce, işe yaramaz diye. haklıyız, işe yaramıyo gerçekten. onları korumaya çalışmak, canının acımasızca yakılmasına izin vermekten başka bi işe yaramıyo, gördüm.,
bi yerlerde yanlış yapıyorum biliyorum, o yanlış kime göre, neye göre yanlış bilmiyorum. doğru nerde kaldı ki, hani bekliyorum..,
o kadar çok soru var ki cevaplarını bulamadığım..,
hepsini birine sorup kurtulmak istiyorum..,
soruların ağırlığı altında eziliyo zayıf ruhum.,
boğuluyorum..,
bazı şeylerin hiç değişmediği doğru..,
çevresine taştan duvarlar örülmüş kuralların; katı, soğuk, hareketsiz. gidip gelişlerim yersiz..,
içim üşüyo..,
mutluluktansa bahsetmek istemiyorum..

Gönderen elçin zaman: 00:15  
0 yorum

Yorum Gönder