sayılar ve bende düşündürdükleri..

15 Ekim 2009 Perşembe

1 uyuz oluyorum 1e alt tarafı çıbık işte diyorum.. sonra bir hüzün kaplıyor içimi.. ulan diyorum çok yalnız değil mi? yanına bi 8 kondursak büyülü bir rakam olmaz mı?
2 biraz kibirli sanki, neyine güveniyo bilmiyorum, biraz da hırslı sanki 1den sora geldiği için.. içine atıp bastırmış ama yine de gizleyemiyo gibi..
3 biraz kilo vermeli, ya da yakışıyo ona ya vermesin.. sempatiktir, sevecendir.. birazda alıngan, hakların sonuncusu olmaktan sorumluluğu ağır..
4 içine kapanık, dışlamışlar sanki onu, en popülerlerin arkasında içinde yapamadıklarıyla kalakalmış bakmakta, özenmekte sanki..
5 gezgin ruhlu biraz, koyversen gidicek sanki, ardına bakmadan.. adam sendeci bi hali tavrı var umrunda değil dünya..
6 ton ton bir ihtiyar köşesinde oturan, etliye sütlüye karıştığı filan da yok.. ununu elemiş eleğini asmış sempatik bir ihtiyar..
7 aksi mi aksi, 6ya inat bir ihtiyardır sayılardan.. kızmakta gençlere, ağzında eksiksiz küfürlerle bağırmakta ve özlemekte geçmişi..
8 sayıların en mutlusu, yalnız değil birbirine dolanmış iki sevgili aşkı yaşamaktalar sanki.. dünyaya kapanmış kendi dünyalarını açmışlar..
9 en bilgesi içlerinde, tüm sırları içinde gizliyor, ketum ve gizemli.. heyecan uyandırıyor insanda, peşinden gidesi geliyor insanın..
10 ona gerek yok.. tek başına değil ki evlenip gitmiş yuvadan.. hep misafirmiş zaten..

Gönderen elçin zaman: 22:06  
2 yorum
Adsız dedi ki...

8'i çok severim; aslında uğurlu geldiği falan da yok. "e" ve "i" vokallerinden kaynaklanan zarif ve melodik ismi sanırım beni çeken. Bir tekliği, Allah'ın birliğini, sevgiliyi simgeliyormuş. Hocalarım öyle demişlerdi. O yüzden bire de sempatim vardır.

16 Ekim 2009 14:37  
diplexer dedi ki...

8 güzeldir bence de... yan tarafa devrildiğinde bile sonsuzluk anlamı taşır. hem 2'ye de hakısılık etme, birinci olanla son hak arasında kalmak can sıkıcı olsa gerek. 1 ve 3 her zaman çok düşünülürken 2 daha çabuk harcanır ortada oluşundan kelli. ortanca çocuk psikolojisi diye bir şey var bu hayatta, bırak bari kibirli olsun.

24 Ekim 2009 19:35  

Yorum Gönder