ne alakası yok 2

31 Ekim 2009 Cumartesi

  • bir alt geçitten geçerken bir ilandaki yazıyı yanlış okumamla bir ampül yandı kafamda.. hasarsızlık indirimini, başarısızlık indirimi okudum ve düşündüm.. ahanda dedim hakikaten neden başarısızlık indirimi olmasın ki.. dershanelerde indirim hep derece alanlara verilir. oysa onlar belli ki ilk girişlerinde kazanacaklar.. halbuki sondakiler senelerce uğraşacaklar onlara yapsalar ya indirimi..yazık değil mi..
  • yeni açılan mağazaların "açıldık" yazan ilanlarına kılım.. ayrıca insanda daha değişik şeyler çağrıştırıyor ya da ben çok kötü niyetliyim..
  • işte o açılan mağazaların bi de kapanma evreleri var ki o daha gıcık.. bizim burda bir mağaza var, bir yıldır kapanıyor..
  • psikolojik hazırlık yetimi kaybettim.. kışa, sınavlara, işi bırakmaya, geleceğe hiç bi şeye hazır değilim.. illa hazır olmak gerekir mi tartışabilirim..
  • karar verdim ki içi temiz, dışı kaba bi milletiz..
  • bu kadarcık, bir daha saçmalamada görüşmek dileğiyle, esen kalın..

Gönderen elçin zaman: 23:28  
0 yorum

Yorum Gönder