güneş gözlüğü üzerine..

21 Mart 2010 Pazar


güneş gözlüğü takmayı oldum olası sevmedim. tamam dışarıdan bakınca da oldukça karizmatik bir hava katıyor insanlara ama bana göre değil.. her neyse son bi kaç gündür havalar iyi gidiyor güneş yüzünü gösterdi lakin hava hala soğuk azizim.. güneş ışınları hala eğik üşüyorum ben.. ama insanlar görüyorum üzerlerinde kalın kalın paltolar, boyunlarında şallar ve gözlerinde güneş gözlükleri bence çok absürt duruyorlar. sanki evde ellerinde güneş gözlüğüyle oturmuşlar, ay biraz güneş çıksa da gözlüğümü takıp dışarı çıksam havamdan geçilmese diyerek bekleşiyorlarmış gibi geliyor bana..biraz güneş görünce de hop dışarı.. ben o paltolu güneş gözlüklü abileri ablaları öyle hayal ediyorum.. üzgünüm..

azıcık tadını çıkarın baharımsı güneşin canım rahat olun.. karizmatik olucam diye renkleri kaçırmayın..
bir ahkam kesmenin daha sonu.. hava durumu sunucusu edasıyla güneşli günler efenim..

Gönderen elçin zaman: 20:41  
2 yorum
bubirmesajoLmaLI dedi ki...

ne anlatmak istediğini anlıyorum, biraz limon sıkmak gibi olacak ama.. :)
ben de palto ile güneş gözlüğünü hiç anlamazdım. güneş gözlüğü takmayı da hiç sevmem. güneş gözlüklü insanlarla rahat konuşamam. derken doktor önerisi sebebiyle yaklaşık 2 sene yaz kış güneş gözlüğüyle gezmek zorunda kalınca artık tuhafsadığım her şeyin ardında bir sağlık sorunu olabileceğini hesaba katmaya başladım.

21 Mart 2010 21:57  
elçin dedi ki...

onu ayrı tutalım o halde..

21 Mart 2010 22:35  

Yorum Gönder