coyote ve road runner arasındaki 5 fark

15 Mayıs 2009 Cuma


1. Coyote fakir ama gururludur,mütevazidir, road runner ukala tavırlıdır
2. Coyote ekmek peşindedir, road runner can
3. Coyote doğuştan kaybedendir,road runner doğuştan hızlı
4. Coyote road runneri yiyememekle kalmaz, tuzak ayağına bunu doyurur,road runner coyotenin aç olduğunu umursamaz yemi yer ama inatla tuzağa düşmez.
5. Coyote saftır, road runner akıllı geçinir hıh..


not: ben bu yazıyı çoook uzun bi süre önce facebookta "coyotenin road runnerı yemesini isteyenler" diye bir gruba yazmıştım onlar da beğenip grubun sloganı yapmış, elçine teşekkürler diye de yazmışlardı. sonra bi baktım aynı yazının altında başka birinin adı var ona teşekkür ediyolar. böyle bi şeyim çalınmış hissine kapılmıştım, üzülmüştüm hatta sinir olmuştum çok kötü duygular besledim onlara karşı. burdan kendilerine tüüü yazıklar olsun diyip ayıplamak istiyorum. hatta çık çık çık..
internet alemi kötü azizim:)

Gönderen elçin zaman: 02:11  
2 yorum
Adsız dedi ki...

Takma hırsızlık evrensel bir meslek:))
Not: Ya şu kelime doğrulamayı da kaldırsan artık diyorum!

23 Mayıs 2009 20:48  
elçin dedi ki...

:)) sen iste tek okuyucum benim:P

26 Mayıs 2009 00:09  

Yorum Gönder